TORNAR A LA GUERRE AMB LA ALI 3 LOBOS
3 participantes
Pàgina 1 de 1
TORNAR A LA GUERRE AMB LA ALI 3 LOBOS
Be companys....aqui podem dir el que creiem del teme.....aveure si ens respectem els criteris....
PERE V- Admin
- Nombre de missatges : 146
Ubicació : AL G1-G5-G9
Humor : JA JA JA ESTA BE AIXO
Re: TORNAR A LA GUERRE AMB LA ALI 3 LOBOS
be, per mi endevant... pel que he vist tmpoc son gran cosa la majoria, i si els mes novells no es despisten i deixen flota parada, la guerra es podria guanyar... jo a partir de dema començo a treure flota aixi que conteu amb mi
Eguzkia- Admin
- Nombre de missatges : 205
portem 3 mesos amb la guerra de CLA, està clar que no som una aliança guerrera xD, però com veieu, recordeu que els primers ens ser atacats seran els dèbils.
ianstuka- Nombre de missatges : 142
la guerra contra C.L.A és tan lenta ja que la majoria dels seus jugadors o no tenen flota o estan en vacas... els 3-lobos tenen unes bones flotes la veritat, i ami em va qedar aqell regust amarg de la merda guerra que ens van declarar i a causa de tooots els novells ens van guanyar... ara som laliança mare dels catalans de l'ogame, i hem augmentat les flotes considerablement!
com li vaig dir al pere ho veeig mooolt factible
com li vaig dir al pere ho veeig mooolt factible
Invitat- Invitat
no seré jo qui s'hi oposi, però i si esperem a que ogamestats funcioni? hahahahahaha
ianstuka- Nombre de missatges : 142
no cal esperar... googleja i fica war riders, es identic al ogamestats pero amb un altre nom i funciona jajaja
Eguzkia- Admin
- Nombre de missatges : 205
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum